Rapport från Hässleholms GP
- Svedala Motorklubb
- 7 maj
- 1 min läsning
Nu har det varit en tävling igen i RS DM i Hässleholm den 3/5.
Ännu en gång var Svedala MK representerade av Slawek Bronk och Emmie Kristensson.
Hässleholms GP är en asfaltstävling som avgörs inne på Garnisonsområdet som körs på asfalt, gatusten och betong.
Så underlaget är ganska skiftande och så även fästet.
Nu slutade de på andra 2 plats i klassen endast slagna av Dansken Casper Olsén.
Men för DM gav det nyttiga poäng.





