top of page
  • Facebook

Rapport från Hässleholms GP

Nu har det varit en tävling igen i RS DM i Hässleholm den 3/5.

Ännu en gång var Svedala MK representerade av Slawek Bronk och Emmie Kristensson.

Hässleholms GP är en asfaltstävling som avgörs inne på Garnisonsområdet som körs på asfalt, gatusten och betong.

Så underlaget är ganska skiftande och så även fästet.

Nu slutade de på andra 2 plats i klassen endast slagna av Dansken Casper Olsén.

Men för DM gav det nyttiga poäng.


 
 
Sidfot .png

© Copyright 2026 Svedala Motorklubb.

Design by Svedala Motorklubb.

bottom of page