Mejla oss info@svedalamotorklubb.se
Ring oss 0705 - 493147

Veteran och entusiast fordonsutställning 31/8

augusti 31kl:10:00 - 14:00

Lördag 31 augusti kl 10-14, arrangerar Svedala motorklubb (SMK) sin tradionella Veteran och Entusiast fordons utställning för bilar, motorcyklar och mopeder i Svedala city.

Det blir det 11:e året som SMK genomför detta populära arrangemang.

Entusiast Fordonsutställning 2018 lade man om banan i Skåne och då försvann stoppet i Svedala, och Dessa besök var tidigare mycket publikdragande och att se de gamla motorcyklarna från före 1945 med sina tidstypiskt utklädda förare och bullriga gamla motorcyklar är en härlig upplevelse.

Här stannar de gamla förkrigs motorcyklarna upp för en frågekontroll och SMK bjuder på dryck.
men nu vill man tillbaka till en färdplan som inkluderar Svedala. En mycket trevlig återkomst blir att Skåne Rundt MC rally vid lunchtid kommer att landa till på Bankgatan vid Stortorget. Sen kör man vidare ner till sydkusten och en Skåne runda som har Åhus som dagsmål.

Date:
augusti 31