Mejla oss info@svedalamotorklubb.se
Ring oss 0705 - 493147

Träning Sturup Raceway

Sturup Raceway Nötesjövägen 317, Svedala

Tillåtna bilar: Gatbilar, tävlingsbilar och formelbilar. Kostnad för icke medlemmar 1000:- Kostnad för medlemmar i Svedala MK 800:- Prova Bilsport-licens finns att köpa i SBF:s app. OBS. Tänk på att ni skall använda ”miljömatta” under hela bilen i parkeringsdepån. Generellt gäller Regler för tränings- och Prova Bilsportkörning på Sturup Raceway 2024 med nedanstående specificering av personlig utrustning: 1. Flamsäker overall - rekommenderas, annars bomullsoverall eller heltäckande bomullskläder. Alla nylonkläder är förbjudna. 2. Flamsäkra underkläder, rekommenderas. 3. Ansiktshuva (balaklava), rekommenderas. 4. Skyddshjälm, obligatorisk. 5. Glasögon/visir, obligatoriskt i öppen bil. 6. Handskar, av läder eller flamsäkert material, (måste täcka handlederna), obligatoriskt. 7....